Feladatok: - a bérszámfejtéshez és a munkaügyhöz kapcsolódó adatok és dokumentumok pontos és naprakész vezetése; - munkaviszony/megbízási jogviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos feladatok ellátása, munkaviszonnyal kapcsolatos változások dokumentálása; - munkaidő nyilvántartás kezelése, ellenőrzése, javítása, egyeztetése, dokumentálása; - munkaidőkeret szabályainak betartása, nyomon követése; - munkáltatói igazolások kiadása; levonások rögzítése, kezelése; - munkavállalókkal és a belső szervezetekkel való kapcsolattartás, ügyfélközpontú szemlélet; - adó- és járulékbevallások; kimutatások és statisztikák készítése a hatóságok és vezetés felé; - a területet érintő szabályok és törvényi előírások naprakész ismerete;
Elvárások: - középfokú szakirányú végzettség - 1-3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (pályakezdő/szakmai gyakorlattal rendelkező pályázók jelentkezését is várjuk) - nexONBÉR program ismerete, használatában szerzett tapasztalat - önállóság, jó problémamegoldó képesség - precizitás, pontos munkavégzés - felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, PowerPoint, Excel, Internet Explorer, Outlook)
Amit kínálunk: - biztos, hosszú távú munkavégzés - családias munkahelyi légkör, - szakmai fejlődés, képzéseken való részvétel.
Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület
Jelentkezés módja: Fényképes önéletrajzzal a bérigény megjelölésével az [------] e-mail elérhetőségre a ”bérügyintéző” tárgy feltüntetésével.